Intrebari frecvente
Comenzi și Transport
În cât timp îmi ajunge comanda?
Procesăm comenzile de Luni până Vineri de la ora 07:00 la 15:00.
Comenzile plasate înainte de ora 15:00 ajung la destinație în următoarea zi sau cel mult 48h, în cazul în care nu apar alte obstacole sau neplăceri.
Toate problemele care tin de noi sau onorarea comenzii vor fi comunicate in cel mai scurt timp clientului daca apar.
Cum pot să schimb adresa de livrare?
În momentul în care plasezi comanda, poți să alegi orice adresă de livrare.
Dacă dorești ca adresa de livrare să fie schimbată după ce comanda a fost plasată, te rugăm să ne contactezi.
Cum pot să-mi urmăresc comanda?
Trimite-ne un email la …. cu numărul comenzii și numele tău pentru a afla statusul și locația comenzii tale.
Îmi veti păstra datele cardului?
Noi colaborăm cu …, iar toate plățile sunt securizate.
Atât noi, www.magicraciunului.ro cât și (firma de plata0 nu stocăm datele dumneavoastră.
Care sunt politicile voastre de returnare?
Produsele nu pot fi returnate dacă nu îndeplinesc condițiile de mai jos:
să fie în aceeași stare în care au fost livrate
să fie împachetate în ambalajul orginal
Am primit produsul greșit
Contactează-ne prin email la …. sau telefon cu numărul comenzii și numele tău, iar noi vom verifica și remedia situația.
Coletul este deteroriat
În cazul în care coletul este deteroriat, iar produsele sunt afectate, trimite-ne un email la … sau sună-ne pentru remedierea situației.
Care este adresa pentru retur?
Adresa pentru retur este aceeași adresă a expeditorului, existentă pe colet.
Am nevoie de mai mult ajutor
Trimite-ne un email pe …. sau sună-ne pentru mai multe detalii și asistență.
Pot să schimb sau să actualizez o comandă?
Da, contactează-ne înainte de ora 14:00, în ziua în care ai plasat comanda pentru a actualiza sau schimba comanda.
Pot să pre-comand un produs care nu mai este pe stoc?
Da, intră pe pagina produsului și introdu adresa de email pentru a fi notificat sau contacteaza-ne prin email sau telefon iar noi te vom anunta cand produsel este din nou in stoc.
Transport gratuit
La comenzi peste 220 lei
Livrare Rapidă
În 1-2 zile lucrătoare
Plată Ramburs sau Online
Poți plăti la primire sau online.
Asistență și Ajutor
Echipa noastră îți stă la dispoziție!
Politica de livrare
Comenzile sunt livrate de la depozitul nostru din Timișoara şi ajung la destinaţie în interval de 1-3 zile lucrătoare de la înregistrarea comenzii.
Toate comenzile înregistrate în sistemul nostru înainte de ora 14:00 sunt expediate a doua zi şi ajung la destinaţie în următoarea zi lucrătoare.
Comenzile înregistrate după ora 14:00 ajung la destinaţie în interval de 2-3 zile lucrătoare.
Timpul de livrare poate varia în funcție de volumul de comenzi înregistrate.
La finalizarea comenzii, pe site-ul nostru aveţi posibilitatea să alegeţi ziua în care preferaţi să se facă livrarea. Puteţi să alegeţi o dată dintr-un interval de până la 7 zile lucrătoare de la data la care a fost înregistrată comanda, cu mențiunea că această opțiune poate fi dezactivată în anumite perioade.
Costuri şi metode de transport
Produsele sunt livrate prin FanCourier.
Pentru comenzile de până la 219 RON, transportul pe teritoriul României costă 15 RON, indiferent de modalitatea de plată aleasă. (Tarifele includ TVA)
Comenzile care depăşesc 220 RON beneficiază de transport gratuit (pe teritoriul României).
Datorită faptului că livrarea se face printr-un agent terţ, nu putem garanta calitatea serviciului. Însă, pentru orice problemă privind procesul de livrare, nu ezitaţi să ne contactaţi.
Vă informăm că, din motive logistice și legale, nu putem garanta livrarea comenzilor la adrese din afara României.
Politica de retur
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suportă alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a bunurilor.
În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va completă formularul de retur ce poate fi descarcat aici, și îl va transmite vânzătorului pe adresa info@coho.ro (Formularul de retur este obligatoriu)
În cazul în care Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv.
Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea bunului cu altul de aceeași valoare, care va fi livrat la proxima comandă de bunuri/produse, caz în care nu este necesară returnarea produsului, sau poate solicită rambursarea valorii bunului.
În cazul în care Comandă este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la dată informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
– pentru Comenzile achitate cu card online – prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
– pentru Comenzile achitate cu OP / Ramburs / Card bancar – prin virament bancar;
Vânzătorul va putea amână rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute.
Costurile de returnare a Bunurilor vor fi suportate de Cumpărător, iar bunurile vor fi ambalate astfel încât să nu existe riscul deteriorării și împrăștierii accidentale la transport.
Cumpărătorul poate solicită înlocuirea sau returnarea bunurilor ce nu corespund comenzii acestuia (alt gramaj, alt produs decât cel comandat), care au fost expediate greșit dintr-o eroare a Vânzătorului, caz în care costurile de transport vor fi suportate de Vânzător.
Nu se asigură dreptul de retragere pentru bunuri care au fost desigilate, al căror ambalaj a fost deteriorat de către cumpărător, respectiv alte bunuri care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă.